Hej hej!

Var ett tag sen jag skrev här känns det som :)

Det har nu varit jul och allt vad de innebär..
Träffat mycke släkt på kort tid :P  Men det har varit en bra jul och en bra vecka :)

Nu är det 13 dagar kvar tills vi åker :) Längtar som fan!! Måste snart börja provpacka med, hur nu de ska gå :S Fick stränga order att jag max fick ha 3 par ombyten :P OCH hur ska man klara av det då??? de är fan ett halvår jag ska vara borta :p

Håller på att fixar i ordning min dator och fyller den med musik osv. :)

Jag jobbar 6 dagar till på ica, trodde ändå tills idag att de va 4 dagar men tji fick man! Men de går nog bra ändå, blir ju lite mer pengar att handla för då :)

Träffade Ida idag och fy fan säger jag bara!!!! :D Ska sätta igång jag också nu, ska köra på hennes grej :) JAG SKA LYCKAS JAG MED!!! :D
När jag kommer tillbaka från NZ ska ingen känna igen mig :) Solbränd, x antal kg mindre och kanske lång hår? eller kanske kort? who knows... ;)

Hej hej!
/I

21 dagar

OCH 4 dagar kvar till jul! :) idag ska vi vara tomtar jag och david. Vi ska dela ut alla julklappar vi köpt :)

Gruvar mig som sata för kommande veckan.... SUck
hopps verkligen att jag får hjälp, kommer nog inte klara det annars.., eller ja kanske men kommer vara helt slut i vilket fall på julafton.

Det är 9 jobbdagar kvar :) efter de ska jag passa på att hälsa på mina vänner och umgås så mycket som möjligt innan jag far. kommer sakna alla sjukt mycket!

I fredags efter jobbet for jag till familjen för att passa barnen till lördag, det gick jätte bra dom är så snälla och söta dom små liven :) Kommer bil bra det här! :) Trivs så himla bra med hela familjen!! :) Ja just ja, tänkte jag skulle överraska föräldrarna när dom kom hem igår så jag hade tvättat all tvätt (dock inte sorterat och vikt och fixa) Städa köket (förutom en bänk :P ) Hallen och vardagsrummet (förutom ovanpå brasan:) ) + att jag tog ur sängkläderna jag sov i och tvätta för att sedan bädda med dom igen :) jag tror att dom vart ganska så glad iaf :)

Nä, nu ska jag stata en tvätt och börja min tomteverkstad! Kanske väcka karln i huset också..

Tjing! eller Yo bitch som Monica har börjat med! :)

11 dagar

Hej! Nu har jag sammanlagt 11 dagars jobb kvar på ica och 24 dagar kvar tills vi far :) de är inte länge de!!!!
wiie! ska bli så kul att fara och svänga runt i världen!

Nu måste jag hoppa in och duscha och sen ner på jobbet, stänger idag!

/I

Ojojoj...

Är så grymt tröttt!!!

Idag ska jag jobba mellan 7 - 14 sen blir det julbord kl 15..
Och ikväll blir det inge annat än att vara hemma, kolla en på film kanske på våran nya projektor :D pappa va hit igår och fixa med den sen kom johan hit och käkade och hjälpte oss med de sista :) David hade gjort hasselbackspotatis och fläskfilé när jag kom hem :) PUSSS

Nä, är väl bäst man går ut skrapar rutorna och värmer upp bilen så man tar sig på jobbet..

/en trött I


Mums..

Hej!
Nu har jag varit på julmiddag med jobbet, mycket god mat! tack tack!!

Resan till Nya zeeland börjar den 10 januari och avslutas ?
10 Januari flyger vi från östersund-> Stockholm -> Paris!!! Där blir vi 3-4 dagar vi kommer att besöka disneyland och prova på stor stads shopping! efter detta flyger vi vidare till en liten privat ägd ö som heter Nikoi island (http://www.nikoi.com/) Där vi kommer att tillbringa ett par dagar i bungalows. Efter en skön vistelse där kommer vi att åka till kambodja och besöka en stad som man hittade för 50 år sedan i djungeln som heter Angkor (http://sv.wikipedia.org/wiki/Angkor ) och sen tror jag de blir nya zeeland.. :D
Om ni inte har fattat de än, så är det här en dröm som går i uppfyllelse!

Jag svävar på rosa små moln!!

Tack och hej!

/I

Choklad

Hej hej!
Har hållit på och gjort beskvier i flera veckor nu känns de som. Idag tog jag tag i saken och smällte choklad för att doppa dom i, vilket slutar med att micron nästan bran... luktar sata själv i huset nu :P
Sov til 11 idag vilket va väldigt skönt!! vaknade vid 8 först och sen somnade jag om..
Den 10 Jan drar vi från östersund!!! :D vet även att vi ska på en del olika ställen på vägen dit, men tar de i nästa inlägg börjar snart jobba nu...

/I

Äntligen!!


Nu har min na vän kommit!
Den är helt perfekt och helt underbar!! :D:D
OCH snygg som fan!!

Nya Zeeland



Hej! Den här bloggen kommer att få följa med mig när jag reser till Nya zeeland för ett par månader...  Följ med du med..

Ida Jonsson

Hej!
Sitter här och väntar på min nya dator som kommer att komma imorgon hoppas jag! Den är så fin :)
Ska förbereda den med massa filmer och bra musik inför min "lilla" resa till Nya Zeeland.
jag längtar så grymt mycket!
Kommer givetvis att sakna alla här hemma, men de är ju bara för 5 månader, de är ju som en droppe i havet!
på tal om hav så kommer jag att bo i ett hus på standen med en helt underbar familj! :)
Jag ser så fram imot detta..

Ha det så bra så länge!

/I

RSS 2.0