Auckland

Heja Sverige!
NU ar vi i Auckland, var pa stan igar och fy fan vad folk!!!! :O dom ar ju helt tokig ocksa bara springer som att det ar sista minuterna i deras liv, vad ar det for fel pa stadsfolket egentligen? slutade med att jag och Astrid bara stod och kolla och ville komma dar ifran :P

Igar kvall loste jag en grej som jag varit irriterad pa och lite stressad over men nu ar det klart :) bara att invanta fredag nu ;)

Jag har klippt mig, men gor aldrig om det om det inte ar MIN frisorr pa Trudes som star med saxen.........!
Inte nojd alls!

Det ar iaf mysigt att vara har, vi bor hos J's mamma och hon ar sa snall :) Ska kopa en blomma till hon idag!

Astrid har sovit med mig 2 natter nu, och ja inatt vet jag inte vad det var som hande? Hon var som en torktumlare som snurrade runt rnut i sangen! Sa jag har inte sovit mycket! Men jag hade tur for Asa klev upp med hon vid 6? Sa fick jag sova lite langre, sov till halv nio tror jag och da gick Asa och Astrid och la sig igen och dom sover an!
Imorgon tror jag vi aker fran storstaden! Idag ska vi ev upp i skytown :O ev. hoppa! :O
Och pa fredag morgon hander der :D fredag kvall ska jag och sara pa Zumba! :) ska bli jatte kul :)

Na hej med er!

Puss I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0