Oj vilken dag!

Dagen började utan ström? Så vi bestämde oss för att åka til rotorua och äta frukost :) det var mysigt! Sedan åkte vi på farmers och bytte ett element som börjat låta som en hellikopter! och sen for vi hem. Väl hemma så var strömen tillbaka i 5 minuter sen försvann den igen, så vi packade in oss i bilen igen och for till maunganui och käkade lunch :) och kikade lite i affärer.. När vi kommer ut till bilen ser vi att ute vid rondellen är det fullt polispådrag :S vet inte vad som hänt där än men lä väl stå i tidningen imorgon.. När vi sedan kommer hem ser vi att det är massa poliser, brandbil och ambulans typ 150m från vårat hus! vad är det här för olycksdag??? Det visade sig vara en pojke i 10års åldern som sprungit ut på gatan och blivit påkörd av en bil :/ Men inga allvarliga skador som tur var! 
Fick även en ny säng idag :) den gamla va inge bra alls, fått ont i ryggen av den men hoppas att det blir bättre nu :) 
En till tråkig sak är att jag läst ut boken som L,M och Z skickade :( den var super bra!!!!! kvinnorna på 10de våningen av karin nåt om jag inte missminner mig..



Nä nu ska jag gå och lägga mig tror jag :D 

Puss I


Kommentarer
Postat av: MOa

Tack så mycket! Nej de gjorde faktiskt itne ont :) kram

2010-04-25 @ 17:43:19
URL: http://moehoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0