Tatuering, Zumba

Igår började jag dagen med att göra min tatuering :) Är jätte nöjd! efter det åkte jag hem och jag och Åsa bestämde oss för att åka på utflykt och äta lunch och L skulle få fika/mellis :) Så vi packar in oss i bilen och när vi kommer fram till stället vi bestämt oss för så sover så klart båda barnen :P Så då vart det bara lunch för oss och sen for vi hem :) Köpte med oss en tårtbit som L skulle få äta senare! Och när vi kom hem så tog jag en runda med dammsugaren (det behövdes verkligennn!!) :P Och sen tog jag och slängde på mig träningskläder för att åka till mount och gå på Zumba! :) Zumba är en slags fittnes dans grej! Det var jätte kul och svin jobbigt och ganska svårt :P hehe men bara man gått ett par gånger så kanske det går bättre! var helt slut när jag satt mig i bilen och körde hem.. :/ Väl hemma duschade jag och sen gjorde jag 1 del på dop presenten till Lukas :)
Idag har jag bara hunnit diska och plocka lite här hemma, Å och L är i te puke och köper lite grejor:) A sover.. Vi får främmande om ca 2½h så ska plocka lite mera här och sen göra 1 del till på presenten :) det är jätte kul :D

Puss I

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den blev jättefin! :) Tatueringen alltså :)



Haha va precis. Har suttit och kikat på zumba fitness bra länge nu och bestämt mig för att börja. Tror jag ^^ haha. har bara oroat mig för hur svårt de e att hänga med i stegen och så ^^

Vad tyckte du?

2010-04-17 @ 15:42:41
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Moa

Din tatuering var jättefin! :) Jag ska göra en minnestatuering till pappsen! Vad bra, smärtan är värd ändå! :) Kramar

2010-04-18 @ 23:04:54
URL: http://moehoe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja verkligen. :) Ja de gör du rätt i. Kan nog vara kul om man är några stycken :) Smart idé.

Ja de är det jag är orolig för, haha. De säger ju att det ska vara lätt att hänga med, även om man inte är nå hajj på å dansa annars. Men jag tvekar en aning ^^



Tack, de hoppas jag med.

Kram

2010-04-19 @ 08:31:19
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0