uppåt vattenfall...

Hej på er!
Var ett tag sedan jag skrev nu!

Lördag 24/4:
Idag gjorde vi grillad kyckling och potatisgratäng!! :) Hur gott som hellst! Vi var även till soptippen med massa skräp! kommer inte ihåg vad vi gjorde mer?

Söndag 25/4:
Idag var jag på mitt rum hela dagen och hade hemlängtan:P Gjorde en cheesecake för att lindra hemlängtan lite! Läste och kollade på massa filmer.. Pratade med lite folk hemma...

Måndag 26/4:
Idag plockade vi och hade oss i huset för på em kom Sabina och Emil :) åt god mat och badade hot tub och bada i havet, var jätte skönt!

Tisdag 27/4:
Jag var på lekgrupp med L och Å var på gymnis med A.. Sedan kollade vi på någon film här hemma och gjorde god mat, badade hav och hot tub.. 

Onsdag 28/4:
Vi var till nåt ställe som hade varit en by men blivit förstört av vulkanen och nåt åt det hållet? var fint där iaf :P
Hem och gjorde mat och sov..

Torsdag 29/4:
Idag klev vi upp och for till rotorua för att kolla på geyser vet inte vad det heter på svenska. Uppåtvattenfall :P;) var hur häftigt som hellst!! såg även lite hot pools och kokande lera :) Hur häftigt som hellst!! sedn for vi och åt lunch och sen till museumet i rotorua, såg en film och vulkanutbrottet och lite sånt, och bänkana man satt på rörde sig :S vi vart svinn rädda!! :P :D såg gamla spaet och lite sånt..

Nu ska vi skynda oss och åka på lekgrupp!

Tjing!! 

Puss I 

Kommentarer
Postat av: mamma2

vi har längtan efter dej oxå, ja brukar trösta mej med choklad,, puss på dej

2010-04-30 @ 14:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0