Vatten, vatten!! :D

Nu får vi äntligen använda vattnet igen, utan att det svämmar över på gräsmattan :D Så nu tvättas det för fullt! :) Jag har inga rena kläder alls :/ Men snart är allt rent och torrt :)
Ser förjävligt ut på gräsmattan :/ Men, nästa vecka kommer dom och ska fixa till det det gatt sätta sig först sa dom....
A sover så sött och L Bygger torn av allt som går att stapla :) nu är det små böcker som blir till torn! :) Så söt!!
Barna har sovit jätte bra inatt, vilket var jätte skönt! Men jag har dock inte sovit nå bra :/ Kunde inte sova hörde massa ljud överallt som jag inte kunde koppla var dom kom ifrån så har legat på helspänn hela natten.. A vaknade 06.15 och L vaknade 06.30 :)
Nu är det blöjbyte som gäller känner jag :P

Puss I

Kommentarer
Postat av: Lajjsa

Skönt för dej å komma hem sen å bara ha kattan som vill ha mat å gå ut :) Så du kan sova längre om du sovit dåligt:D

2010-04-13 @ 12:59:50
URL: http://myrsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0