Hemma!

Hej alla!
Är nu hemma som dom flesta vet :) så himla skönt att vara hemma!
sen att jag knappt hunnit andas är väl en annan sak! fullt upp hela tiden och nu verkar min telefon inte vilja längre, blir så tokig!!!!!!! :@ Skulle sätta i laddarn och först kom de upp, sätt i simkort och sedan du måste ha ett sony ericsson batteri för att kunna ladda :S  och jag har inte tappat den eller nåt (inte på länge iaf :P) och innan varje gång jag skulle gå in i telefon boken så kom de upp -kopiera info till telefonen de tar några minuter, så går de kansek 3 sek sen är de klart :S VARJE gång!!! ?
Tror snart jag skiter i telefonen och börjar leva utan den!

Nu ska jag snart gå och duscha och göra mig i ordning inför middag hos Janne och Ulla! sedan blir det ev. Stugun! måste bra hitta shafför först ;) ?

Puss I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0