Thailand

NU kommer vi! :)
Ska bara sova ett par timmar forst :P
KOmmer nog inte kunna ringa hem na mera nu innan jag ar hemma :) Bara sa ni vet!
Har faktiskt inte rad med det mera!
Idag korde vi upp till Auckland, varsin bil med det gick bra, jag hade Astrid halva vagen. och vi for direkt hem till J's mamma som kom hem precis nar vi kom sa det var lyckat!
Fick jatte fina orhangen av hon :) gronsten :) hon ar sa snall! fick aven ett jatte fint armband senare vid middagen, som for ovrigt var janssons frestelse och kottbullar :) va super gott!
Bada barnen sover nu och J och A ar och lamnar ena bilen hos nagra kompisar..
Har packat allt utom tandboste ochsovklader typ :P Och jag kan saga att nagon shopping i Thai blir det icke! vaskan ar proppfull :/ attans! fast kanske kan slanga nat om jag hittar na riktigt fint :P;)

Nu maste jag passa pa att sova! la kanske inte bli sa mycket somn imorgon :/ flyg typ 13-14h............


Puss puss! I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0