bättre

Hej!
Är på bättre humör nu :) tack för alla uppmuntrande kommentarer, det värmer!
Njuter verkligen av den här sista tiden även fast det är jobbigt! Men idag har jag och astrid varit på lekgrupp, sovit lunch och varit och handlat mat, jag och Astrid ska fira denna regninga dag med ugnslax och pärmos :D hehe! väntar bara på pärerna nu!

Drömde för någon natt sen att jag kom hem och träffade på Mikaela och Maria på konsum, vi köpte mjölk scans faulkorv och gammeldags makaroner och gick sedan hem till dom :P :) Så jäkla gott! det blir mitt första mål när jag kommer hem!!!

Idag går tiden ut på Evelina med, spännande som bara den! väntar bara på ett sms nu :)

----

Nu har vi ätit och gud så gott! :) Astrid älskade det efter varje tugga så sa hon- mmmmhh nam nam! :P

NU ska vi leka ett tag innan A ska lägga sig!
Är en dokumentär ikväll jag ska försöka se om jag är vaken:P Om mammor som ammar tills barna är hur gammal som hellst :/ och om någon som tvättar händerna hela tiden...


Puss och hej!



Kommentarer
Postat av: Lajjsa

haha, men åh sånt där är så jävla konstigt!

Vafan ska dom hålla på å amma så länge för liksom:S

BLÄ..

Saknar dej.

2010-05-23 @ 13:11:06
URL: http://myrsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0