En helt vanlig dag....


I Queenstown :D Fy fan i helvete vad roligt det var!! Men kan säga att jag höll på att skita i brallan när vi flög ut ur flygplanet på 12.000feet...... Skulle lätt göra om det igen! :D Så himla kul men samtidigt så jävla läskigt!! Aldrig varit så rädd i mitt liv förut! och sen efter bara några sekunder så är allt så himla underbart!!!
Vi gjorde 45sek fritt fall innan fallskärmen kom upp och efter det gick det kanske 5-10minuter innan vi var på fast mark igen :D
Har massa bilder plus en dvd med mitt hopp :D Det här är nåt som alla MÅSTE göra någon gång i livet!!! Jag hänger med och hoppar jag med ;)
Före hoppet var jag iväg på dart river på en liten safari :) var jätte fint! åkte med en jetbåt som gick super fort!! :O men det var kul:)
Gick på stan en sväng efter det och hittade lite häxvrål :D som lugnade mina nerver lite innan det stora hoppet!

Imorgon åker vi tillbaka till Auckland så nu har vi precis packat klart och är nästan redo att lämna vackra Queenstown!

Puss I

Kommentarer
Postat av: Zanna

Jag skulle aldrig tordas,hua. modig du =)

2010-05-09 @ 18:23:23
Postat av: Anonym

FYFAN VA KUL! :D

2010-05-17 @ 19:38:38
URL: http://moehoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0