Följer Sabina´s spår..

Hej hej!!
Tänkte berätta för er att hem resan är bokad och vi åker till Phuket, vi följer Sabina och Emil´s spår.. :) Ska bli så kul!! Sedan blir det London och sedan SVERIGE!!!! :D

Igår var ingen bra dag, tror jag fick någon släng av magsjuka :/ men idag mår jag bra :)
Idag har jag packat lite oc tvättat.. Börjat förbereda mig mentalt för att snart kliva på flyget till Thailand-Phuket :) På Torsdag morgon lyfter vi från Auckland och kommer vara framme i Phuket vid midnatt, vilket då kommer vara typ 4 på morgonen för oss :/

Men, iaf så händer det inte så mycket just nu.. väntar mest på att tiden ska gå så vi kan börja med riktiga packningen och fara med glas, och sopor och sånt!

PÅ onsdag åker vi upp till Auckland och gör ett sista besök hos Trevior och Anne.. KOmmer sakna Anne väldigt mycket! :) Hon är så snäll!

Nu ska jag ta med mig tjejorna och bada hottub :)

Ska även ringa hem idag! så, håll öronen på telefonen!
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0