Hotell Chateau Tongariro, vulkanerna

Hej hej!
Natten var så där, jätte lyhört från alla rummen och det vart väl tyst vid 00.00 eller nåt och vid 06. började olivet igen!! tjur låg till 8.50 sen gick jag ner och la i pengar i parkeringsautomaten och gick sen och duschade i en äcklig dusch*! :/ gick en liten sväng i Rotorua men det regnade så mycket så vände och gick till bilen, körde till Taupo och åt lunch och kikade lite i affärer :) Åkte sedan vidare mot hotellet! Stannande till på ett ställe till och fick på mataffärn en sväng. Nu sitter jag här i mitt hotellrum med värmen på! ganska kallt och rått.. så snart blir det väl bättre :) OCh lisa, det är bara jag som åker runt lite.. är ca 4h från "hemma" just nu. ska tillbaka imorgon!
Ska kika lite på tv nu innan det blir middag :) Köpte även 3 nya filmer på vägen hit som jag ev. ska kika på :) är ju mycket bra på tv ikväll så vi får väl se vad det blir :)

Skriver kanske igen!

Puss I

Kommentarer
Postat av: ilona

så du är ute på egen hand o roar dej, men du vet när man är backpackers då bekymrara man sej inte hur det ser ut där man bor, bara man får nånstans att bo..

hoppas allt är bra och snart är du hemma igen, '

kramar

2010-05-24 @ 09:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0