Queenstown



Hej alla!
Nu är vi i queenstown :) här är huset vi bor i, jag älskar det!! hur mysigt som hellst!

Idag har vi varit in till stan i 2 omgångar och kikat lite :) och Varit ute och lekt med L i vattenpölarna :) så kul det är att hoppa runt i vatten! :D haha

Imorgon blir det en titt på den fina naturen från 12.ooofeet :O hur nu det kommer att gå! och ev. starbucks för att ladda in massa bilder :)
Söndag blir det en båtutflykt på Dart river :) KOmmer bli så kul :)

Nyss pratat med Malin :) Så skönt att få prata lite skit :)
Och imorse pratade jag med min älskade David"!" som jag saknar han!!
Och mamma är på väg till ullared :)
Pappa har nyss kommit hem från utlandet och syrran är i GBG tror jag!
Johan har jag ingen aning om vad han gör, antagligen pluggar för fullt!

A är sjuk, feber och lite snorig! Stackars liten!
L har blivit av med gipset :) det är skönt kan jag säga! :)

Å och J är ute och äter middag och här sitter jag! Ska snart lägga L...

Måste dra!
Puss I

Kommentarer
Postat av: Anonym

snart är du hemma igen lilltroll

2010-05-07 @ 22:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0