Rotorua

Hej!
Nu sitter jag i Rotorua på ett backpackers! Blir här tills imorgon då jag beger mig till vulkanerna igen för att övernatta på hotellet där!
Bor i ett 4bäddsrum det är 2 vånings sängar och två garderober med två skåp i varje, och en sophink! sen finns det inget mera i rummet, så himla kalt och nästan läskigt tomt! Käns lite som ett fängelse :/ Sabina hur klarade ni av att bo så här i flera månader? de skrämer verkligen mig :/ Inte alls jag!
När jag kollat rummet gick jag ner på nedervåningen där det var bio och tänkte kolla men, det va fullsatt så det sket sig! tydligen så var det 2 salonger med 13platser i varje :S :D haha som jag garvade när jag fick veta det! Men Gick på donken och käkade middag istället.. fick då veta att det fanns en riktig bio med, så jag gick till den och tänkte kolla på en film men de var bara en som visades och den såg inge bra ut så gick tillbaka hit istället!
Ringde malin och surrade ett tag, kollade på ett avsnitt på Andra avenyn och sen ringde jag far min! Nu ska jag kolla på ett till avsnitt och sen sova antar jag!

Vi hörs!

Puss I

Kommentarer
Postat av: lajjsa

MEH! Har ni åkt nu?? :) vart ligger Rotorua?

Jag trodde du va 'hemma' ja :P Puss!

2010-05-23 @ 13:13:14
URL: http://myrsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0