vill bara

gråta!!  så mycket jag vill skriva men som jag inte kan... vill bara hem!!

Skrev nyss ett jätte långt inlägg, men då jag tryckte på publisera så vart det, fel på sidan för att internet helvete har kopplat ner! så sjukt jävla leds på de här mobila skit modemet"""" :@ ska bli så jävla skönt att komma hem där intentet fungerar och är lite snabbare iaf!!

orkar inte skriva om allt..

Moa har en god nyhet till dig, men det visar sig"!

Har en stor överraskning med, ska bli så jävla kul!!! :D längtar som fan!!

ska slänga mig i soffan med ett glas oboy efter denna underbara läggning av barnen, båda skrek så fort jag lämnade ena rummet för att gå till andra för att stoppa i napp och trösta där för att sedan gå till andra för att trösta och försöka sova ner där! tack!

fick när jag klev upp veta att å och j skulle bort ikväll.. fick innan dom for veta att dom kommer hem imorgon!!!? tack! är verkligen inte på humör för det här, men är väl bara att ta några djupa andetag och krypa vidare snart morgon nu hoppas natten blir bra iaf! bättre än dagen....


tack och hej ses i gravern!

Kommentarer
Postat av: mams2

men lilla gumman, det låter jobbigt nu. men kämpa på, du är snart hemma nu, det är inte så mycket kvar och tänk på vad du fått upplevt.

du kommer att tänka tillbaka sen med stolthet och glädje även om livet känns pest just nu, det gör ju faktiskt det hemma oxå ibland :-)

kämpa på nu, tycker du är så otroligt duktig.



kramar i massor

2010-05-17 @ 14:30:56
Postat av: Erika

Tja Ida! Ser att du är NZ. :) Så lagomt avundsjuk på dig ska du veta, längtar tillbaka dit! :p Är det au pair jobb du gör där nere? Hoppas du har det bra och att hemlängtan gått över. :) Kram

2010-05-19 @ 10:48:34
URL: http://muhonen.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tänk på tråkiga affärn, jobba inomhus, sitta i kassan, bära varor när solen skiner ute så kanske det blir bättre:)

Kram

2010-05-19 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0